Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 15 mai 2009

® Zâmbetul de vineri


 

Sunt şi nişte bancuri  dacă vrei să citeşti mai departe >>>>

Read Full Post »


stirbu

    Cred că la noianul de promisiuni electorale făcute de Mircea Geoană ar trebui să se adauge şi subvenţii pentru pus dinţii. Lăsând gluma la o parte, mă gândesc cu groază că viitorul ţării mele stă în creierul neted al unei mase de manevră imbecilizată, cărată cu autobuzele(or fi şi de la Bălăceanca?), şi care pentru un tricou, o şapcă şi eventual un kil de ceva ar vota orice.

img-1143-og

citeşte şi vezi mai departe >>>>>

Read Full Post »


buba mea

  Joi, am urmărit extaziat la Antena 3 cea de-a  ∑n√±∞ ≈ o  lansare a candidaţilor PSD-işti la europarlamentare şi a lui Mircea Geoană în cursa pentru pierderea bătăliei de la Cotroceni, ulterior şi a şefiei partidului. Transmisiunea otrepelor lui Felix mi-a adus aminte cu nostalgie de vremea adolescenţei când înjuram în faţa televizorului alb-negru, timp în care TVR transmitea da capo al fine plenarele PCR ale lui Nicolae Ceauşescu. Scena se repeta la indigou, cu amendamentul că acum am televizor color şi văd roşu, iar Ceauşescu a murit. Au rămas ceilalţi. Pervers cum sunt, întru-un masochism dus la extrem m-am autoflagelat ascultând discursurile lui Adrian Năstase, Ion Iliescu şi Mircea Geoană, al căror mesaj comun nu a fost „Ura PSD!” ci ura pentru Băsescu.

citeşte şi vezi în continuare >>>>>

Read Full Post »